Zhulian

Nuffnang

Translate

Friday 25 October 2013

Himax5

Ubat Semuajadi Segala Penyakit

Himax5 jus minuman alkali berasaskan air zam-zam terapi 30 juzuk Al-quran. Produk 1 dalam 1000 masalah penyakit. Insya-Allah berkesan.

Kini masalah anda mungkin dapat diselesaikan dengan penawar semulajadi himax5, ubatan yang menggunakan kaedah islam untuk merawat segala penyakit. Insya-Allah terbukti berkesan merubat segala penyakit anda. Himax5 adalah minuman alkali yang membantu memerbaiki keseimbangan asid dan  alkali dalam badan kearah kesihatan yang sempurna. Ia berasaskan air zam-zam terapi 30 juzuk Al-Quran.




Himax5 adalah baik untuk menapis 100% bahan pencemar seperti arsenic, raksa, plumbum, sisa radioaktif dan 650 bakteria yang biasa terdapat di dalam air yang tercemar. Kuasa penyerapan dalam badan adalah tinggi kerana molekul airnya halus dan kandungan mineral galian dalam bentuk ionic. Mempunyai khasiat dan tenaga untuk menjadikan makanan dan minuman lebih segar. Anti-penuaan atau awet muda dan menurunkan berat badan secara semulajadi. Menyahkan sisa metabolism dan meningkatkan system metabolism badan. Bertindak sebagai anti-oksida, menuetralkan radikal bebas (penyebab utama kanser). Keseimbangan paras PH dalam badan untuk pembentukan sel-sel sihat. Selamat diminum terus tanpa perlu dimasak dan tanpa kuasa elektrik. Menjana oksigen dengan limpahan tenaga untuk kecergasan. Meningkatkan daya tahan penyakit dan daya penyembuhan.




Isikan butiran dibawah dengan lengkap untuk pembelian. Setiap pembelian perlu membuat pembayaran terlebih dahulu. Rujuk : Cara Membeli Produk





No comments:

Post a Comment