Zhulian

Nuffnang

Translate

Thursday 24 October 2013

Apa itu sistem pengaliran darah?


Sistem peredaran darah di dalam tubuh  badan manusia adalah untuk membekalkan nutrien, oksigen dan menyalur keluar bahan buangan termasuk karbon dioksida. Peredaran pulmonari dalam paru-paru, peredaran koronari di jantung dan peredaran sistemik dalam seluruh badan adalah tiga bahagian sistem peredaran darah. Masalah peredaran darah di dalam badan boleh
membawa kepada pelbagai jenis masalah kesihatan.

Ia adalah penting untuk mengambil langkah-langkah berjaga-jaga untuk mengelakkan masalah peredaran darah, kerana ia boleh menjadi pembunuh dalam senyap secara perlahan. Darah membekalkan nutrisi kepada semua sel-sel dan ia juga membawa keluar sel-sel mati dari badan. Masalah peredaran darah boleh menyebabkan kerosakan yang berlebihan kepada sel-sel dan tisu. Arteri, kapilari dan urat mengedarkan darah di seluruh badan.

Dengan perjalanan darah yang tidak normal pasti akan mengakibatkan penyakit-penyakit yang tidak diinginkan oleh semua orang. Intense Energie satu-satunya produk yang disyorkan untuk melancarkan pengedaran darah untuk membekalkan nutrien, oksigen dan menyalur keluar bahan buangan dengan baik. Intense Energie bukan sahaja mencegah dan merawat, malah memberikan tenaga tambahan dan dapat mencantikkan kulit. Intense Energie diperbuat dari tumbuh-tumbuhan dan digabungkan dengan menggunakan teknologi dari Jerman yang direka khusus supaya mempunyai tenaga skala yang sesuai dengan sel badan manusia (70-90 milivolt) untuk kesihatan dan tenaga badan. Teknologi yang dikenali sebagai P-SET (Proprietary Scalar Embedding Technology) ini adalah unik disebabkan tenaganya yang kekal tahan lama.

No comments:

Post a Comment