Zhulian

Nuffnang

Translate

Wednesday 16 October 2013

Falsafah Perniagaan


Berfokuskan kepada segenap lapisan masyarakat tanpa sempadan usia mahupun ‘status quo’, Kami percaya bahawa "Network Marketing" perlu diberi paradigma baharu di mana nilai-nilai keinsanan dan
norma-norma yang baik diberikan penekanan. Maka, untuk menjadikan ianya realiti, Kami memberi penekanan dan keutamaan terhadap latihan pembangunan insan melalui Akademi Kami.

Kami percaya bahawa produk yang baik dan hebat adalah perlu demi membantu sesama manusia. Kami amat cerewet di dalam mengeluar dan memasarkan sebarang produk kerana Kami hanya mahukan yang terbaik di pasaran serta memenuhi kehendak dan keperluan sesiapa sahaja. Produk yang berkualiti tinggi dan berdaya saing serta memenuhi keperluan jangka panjang adalah prinsip kami.


Kami amat serius membantu mereka yang mahukan impian jadi kenyataan dan kami akan sentiasa memandu mereka dari satu tahap ke tahap yang baik dengan penuh keseronokan, harmoni, bersatu, bersemangat dan kepercayaan yang sejati. Kami pastikan ahli-ahli menjadi menjadi lebih baik, berkualiti dan lebih hebat baik dari segi material mahu pun keinsanan. Ianya pasti tidak akan sama seperti sebelumnya.

No comments:

Post a Comment