Zhulian

Nuffnang

Translate

Sunday 27 October 2013

Menjadi Usahawan Berjaya (Rahsia Perniagaan Berjaya)



Kejayaan Adalah Satu Perjalanan,
Bukan Satu Destinasi.

Disini saya nak kongsi dengan anda macam mana nak membentuk menjadi usahawan berjaya yang saya pelajari dari buku 12 Tip Usahawan Berjaya Tanpa Modal.

Didalam Video ini ada Beberapa Rahsia Menjadi Seorang Usahawan Berjaya yang Dapat Anda Gunakan untuk Membantu Kejayaan Didalam Perniagaan Anda. Setiap yang Berjaya Mesti Dimulakan Dengan Pembelajaran Terlebih Dahulu, Tidak Perlu Tergesa-gesa Tanpa Belajar. Perniagaan Memerlukan Kesabaran yang Tinggi Untuk Berjaya. Semoga Kita Berjaya Bersama.






Setiap perkongsian saya ikhlas tanpa mengharapkan balasan dari anda. Dengan doa anda untuk kejayaan saya amat saya hargai. ^_^

No comments:

Post a Comment