Zhulian

Nuffnang

Translate

Friday 25 October 2013

Testimoni GAYAH BINTI HAMAT

MASALAH BUAH PINGGANG / DARAH TINGGI / GOUT YANG KRONIK

GAYAH BINTI HAMAT 



“Saya menderita akibat penyakit buah pinggang, darah tinggi serta gout yang kronik dan penyakit jantung. Saya telah melakukan PD (cuci buah pinggang dengan menggunakan air dengan menebuk perut) sebanyak 4 kali dan doctor menasihatkan saya supaya mencuci darah secara hemodialysis.


Anak saya telah mengesyorkan saya meminum Jus Alkali Himax5 sebanyak 3 gelas sehari secara berterusan. Alhamdulillah penyakit saya semakin pulih dan sampai sekarang saya tidak perlu lagi membuat PD.



Tubuh saya semakin kuat dan gout yang dialami semaki pulih. Alhamdulillah darah tinggi saya pun sudah menjadi normal dan penyakit jantung saya tidak lagi menganggu pergerakan saya”.

No comments:

Post a Comment