Zhulian

Nuffnang

Translate

Friday 25 October 2013

Testimoni MOHD ZAIN BIN RAMLI

MASALAH DARAH TINGGI / MUDAH MENGANTUK KETIKA MEMANDU /

MUDAH LUPA

MOHD ZAIN BIN RAMLI


“Saya pernah mengalami kemalangan hentakan di bahagian kepala. Akibatnya saya terlantar di hospital selama 3 bulan lebih. Sebagai manusia biasa saya perlukan keseimbangan kesihatan kerana masih giat bekerja demi tanggungjawab amanah Allah untuk menjaga 5 orang anak dan seorang isteri.

Alhamdulillah saya telah diperkenalkan dengan Jus Alkali Himax5. Sekarang saya lebih bertenaga dan tenang dalam melakukan kerja-kerja harian.


Himax5 elok dicuba bagi mereka yang memerlukan rawatan kerana ianya murah, mudah untuk digunakan, senang untuk dibawa kemana-mana dan rasanya neutral (tak pahit) dan tak panas). Di dalamnya juga terkandung mukjizat dari Allah iaitu Air Zamzam”.

No comments:

Post a Comment