Zhulian

Nuffnang

Translate

Friday 25 October 2013

Testimoni ROSHILA BINTI MOHD



MASALAH TEKANAN DARAH RENDAH / MIGRAINE / KAWALAN BERAT BADAN

ROSHILA BINTI MOHD         

UMUR : 29 TAHUN 

“Saya berusia 29 tahun. Mempunyai 5 orang anak. Hampir setiap hari sama ada di tempat kerja atau di rumah saya selalu mengalami migraine dan pihak hospital memberitahu saya ada masalah tekanan darah rendah akibat tekanan darah saya yang tidak stabil dan berasid. Saya selalu pitam dan sakit kepala yang berpanjangan.

Terima kasih kepada suami saya yang membawa pulang Jus Alkali Himax5. Pada mulanya saya menganggap ianya karut dan sama dengan produk yang lain yang hanya gah pada ceritanya sahaja.

Alhamdulillah selepas menggunakannya selama sebulan, dengan izin Allah, kini masalah penyakit saya tersebut sudah dapat diatasi”.

No comments:

Post a Comment