Zhulian

Nuffnang

Translate

Thursday 24 October 2013

Info Pengaliran Darah Tidak Normal

Masyarakat sering mengambil remeh terhadap perubahan didalam sistem badan mereka. Sebenarnya perkara ini amat bahaya jika dibiarkan ia terus berlaku didalam sistem badan anda. Langkah awal perlu dilakukan untuk mencegah dari terjadinya pelbagai penyakit terutama penyakit kronik yang mungkin menamatkan zaman kegemilangan anda. Pengaliran darah yang tidak normal mungkin mendapat tanda-tanda seperti dibawah :

  • Kesejukan di bahagian-bahagian tertentu badan adalah petunjuk peredaran darah yang lemah di kawasan-kawasan itu. 
  • Seseorang yang mengalami peredaran darah yang lemah boleh mengalami keadaan seperti cucukan dan kebas.
  • Kekejangan, kebas dan kelemahan dalam kaki dan tangan atau mana-mana bahagian badan adalah satu petunjuk bagi masalah ini.
  • Masalah mengelupas, retak kuku, rambut gugur adalah gejala peredaran darah yang lemah yang disebabkan oleh kekurangan nutrien dan mineral.
  • Vena varikos, kulit merah, biru atau pucat adalah tanda-tanda yang jelas  peredaran darah yang buruk.
  • Satu lagi gejala untuk peredaran darah yang lemah adalah kelewatan dalam penyembuhan jangkitan dalam badan.
  • Gejala-gejala ini biasanya dilihat pada orang yang tidak melakukan senaman biasa atau apa-apa jenis aktiviti fizikal dalam kehidupan harian mereka.
Mencegah itu lebih baik dari Merawat. Intense Energie melancarkan mengaliran darah dengan membekalkan oksigen, nutrien dan menyalur keluar bahan buangan. Dengan izin Allah Intense Energie dapat mencegah dan merawat pelbagai penyakit. Insya-Allah. Intense Energie bukan sahaja mencegah dan merawat, malah memberikan tenaga tambahan dan mencantikkan kulit anda untuk kekal awet muda.

Tempah Sekarang Untuk Memberikan Kehidupan Yang Lebih Baik Kepada Anda.


Isikan butiran dibawah dengan lengkap untuk pembelian. Setiap pembelian perlu membuat pembayaran terlebih dahulu. Rujuk : Cara Membeli Produk






No comments:

Post a Comment