Zhulian

Nuffnang

Translate

Thursday 31 October 2013

Rawatan Air

Penyakit yang datang semestinya memberikan kebimbangan kepada anda mahupun keluarga anda. Penyakit yang datang adalah berpunca dari keadaan sekeliling iaitu dari alam semulajadi, faktor usia, keterunan dan pemakanan harian anda. Penjagaan yang rapi untuk mengelakkan penyakit agak sukar bagi seseorang. Jadi masalah kedatangan penyakit kepada diri sendiri antara mahu atau tidak pasti akan dihadapi oleh seseorang. Apa yang boleh dilakukan hanyalah berdoa, beriktiar dan berusaha mengubatinya.


Rawatan Menggunakan Air Himax5

Himax5 adalah jus minuman alkali berasaskan AIR ZAM-ZAM terapi 30 JUZUK AL-QURAN. Perubatan dengan menggunakan air zam-zam. Air zam-zam merupakan air yang paling baik diatas muka bumi Allah ini dan mampu merawat pelbagai penyakit. 

Dalam sesebuah kehidupan tidak akan terlepas dari diserang penyakit. Penyakit merupakan pekara biasa dalam kehidupan harian kita, mungkin boleh dikatakan rakan bersama kita sepanjanghayat. Penyakit bukanlah sentiasa akan berada pada kita tetapi apabila ia datang semestinya ia menjadi satu beban buat kita. Segala rutin harian kita tidak dapat kita lakukan. Jika penyakit itu kecil mungkin ia mudah untuk dirawat tetapi jika besar penyakitnya? Agak sukar untuk dihapuskan.
Kini masalah anda mungkin dapat diselesaikan dengan penawar semulajadi himax5, ubatan yang menggunakan kaedah islam untuk merawat segala penyakit. Insya-Allah terbukti berkesan merubat segala penyakit anda. Himax5 adalah minuman alkali yang membantu memerbaiki keseimbangan asid dan  alkali dalam badan kearah kesihatan yang sempurna. Ia berasaskan air zam-zam terapi 30 juzuk Al-Quran.

Himax5 adalah baik untuk menapis 100% bahan pencemar seperti arsenic, raksa, plumbum, sisa radioaktif dan 650 bakteria yang biasa terdapat di dalam air yang tercemar. Kuasa penyerapan dalam badan adalah tinggi kerana molekul airnya halus dan kandungan mineral galian dalam bentuk ionic. Mempunyai khasiat dan tenaga untuk menjadikan makanan dan minuman lebihsegar. Anti-penuaan atau awet muda dan menurunkan berat badan secara semulajadi. Menyahkan sisa metabolism dan meningkatkan system metabolism badan. Bertindak sebagai anti-oksida, menuetralkan radikal bebas (penyebab utama kanser). Keseimbangan paras PH dalam badan untuk pembentukan sel-sel sihat. Selamat diminum terus tanpa perlu dimasak dan tanpa kuasa elektrik. Menjana oksigen dengan limpahan tenaga untuk kecergasan. Meningkatkan daya tahan penyakit dan daya penyembuhan.

Cara Penggunaan

Titiskan 21 titis Himax5 + 500ml air bersih/mineral/tapisan.
Seterusnya kacau/goncang dan terus diminum seperti air minuman harian.
ATAU
Titiskan 63 titis Himax5 + 1.5 liter air bersih/mineral/tapisan.
Seterusnya kacau/goncang dan terus diminum seperti air minuman harian.
ATAU
Titiskan 5 titis Himax5 + segelas air bersih/tapisan/mineral.
Seterusnya kacau dan diminum sebagai minuman harian.


Tempah sekarang :

Rasai kehebatannya dan respon yang baik ke arah pemulihan dan tahap kesihatan anda yang lebih baik. Insya-Allah Terbukti Berkesan

No comments:

Post a Comment