Zhulian

Nuffnang

Translate

Thursday 31 October 2013

Rawatan Segala Penyakit Secara Semulajadi

Penyakit
Penyakit yang menyerang manusia perpunca dari alam semulajadi di sekeliling, faktor usia, keterunan dan cara pemakanan seseorang. Masalah ini akan menyebabkan pengedaran darah tidak berjalan pada keadaan normal. Apabila darah tidak berjalan dengan normal, bekalan nutrien, oksigen dan penyaluran keluar bahan buangan tidak akan dapat diberikan secukupnya pada semua anggota badan. Ini akan menyebabkan terjadinya kanser(barah), strok, darah tinggi, darah rendah, kencing manis, obesiti, migrain, sakit sendi, sakit jantung, penyakit kulit (jerawat, ruam, berkedut dan sebagainya), kelesuan dansebagainya lagi.


Ubatan Moden
Ubatan moden yang digunakan di Malaysia terutamanya di Hospital semestinya mempunyai kesan sampingan yang akan memudaratkan kesihatan anda. Perubatan yang akan menjejaskan kesihatan yang lain mungkin memberikan risiko kepada anda.

Berubahlah segera kepada perubatan yang lebih baik dengan menggunakan bahan semulajadi tanpa kesan sampingan yang dapat membantu merawat dan mencegah penyakit-penyakit yang dialami dengan berkesan dan baik untuk kesihatan anda.

Lotion Intese Energie BC 100 Body Cream
Intense Energie BC 100 Body Cream adalah sejenis lotion yang digunakan pada permukaan kulit, tidak menjejaskan kulit malah mencantikkan kulit dan memberikan tenaga tambahan kepada anda. Intense Energie dapat melancarkan darah pada keadaan normal yang membekalkan nutrien, oksigen yang secukupnya kepada anggota badan dan menyalur keluar bahan-bahan buangan dengan lebih baik. Dengan pelancaran darah yang normal, penyakit dapat dirawat dan dicegah dengan lebih cepat. Dengan menggunakan teknologi dari Jerman, BC100 Body Cream direka khusus supaya mempunyai tenaga skalar yang sesuai dengan sel badan manusia (70-90 milivolt) untuk kesihatan dan tenaga badan. Teknologi yang dikenali sebagai P-SET (Proprietary Scalar Embedding Technology) ini adalah unik disebabkan tenaganya yang kekal tahan lama. Faedah unik Intense Energie ialah Mengaktifkan sel darah dengan memisahkan kelompok Rouleaux sel darah yang melekit, Membantu melancarkan peredaran darah dan membekalkan oksigen kepada sel-sel darah badan, Memulihkan medan tenaga manusia bagi memberikan perlindungan kuat daripada bahaya radiasi, Menyesuaikan cakra manusia (titik pusat tenaga badan manusia) kepada tahap yang sihat, Meningkatkan keanjalan kulit dan kelihatan awet muda, Meningkatkan tenaga, anti-stres, ketenangan yang lebih baik dan melegakan tekanan, Resapan yang cepat ke permukaan kulit dan melembapkan kulit secara intensif (khususnya kulit yang kering), dan Tidak melekit dan wangi


Himax5
Himax5 adalah jus minuman alkali berasaskan air zam-zam terapi 30 juzuk Al-Quran. Air zam-zam seperti mana yang kita tahu adalah air yang terbaik didunia yang mampu merawat pelbagai penyakit. Himax5 adalah baik untuk menapis 100% bahan pencemar seperti arsenic, raksa, plumbum, sisa radioaktif dan 650 bakteria yang biasa terdapat di dalam air yang tercemar. Kuasa penyerapan dalam badan adalah tinggi kerana molekul airnya halus dan kandungan mineral galian dalam bentuk ionic. Mempunyai khasiat dan tenaga untuk menjadikan makanan dan minuman lebih segar. Anti-penuaan atau awet muda dan menurunkan berat badan secara semulajadi. Menyahkan sisa metabolism dan meningkatkan system metabolism badan. Bertindak sebagai anti-oksida, menuetralkan radikal bebas (penyebab utama kanser). Keseimbangan paras PH dalam badan untuk pembentukan sel-sel sihat. Selamat diminum terus tanpa perlu dimasak dan tanpa kuasa elektrik. Menjana oksigen dengan limpahan tenaga untuk kecergasan. Meningkatkan daya tahan penyakit dan daya penyembuhan.




Cerita Malaysia
Kujungi Cerita Kita Malaysia

No comments:

Post a Comment