Zhulian

Nuffnang

Translate

Wednesday 16 October 2013

Ketua Pegawai Eksekutif

Encik Gary Gan
Ketua Pegawai Eksekutif

Setelah lebih 32 tahun menceburi industri Network Marketing, saya telah diberi banyak gelaran. Antaranya saya dipanggil pemimpin, guru, ‘pencapai-cemerlang’ dan sebagainya. Namun, ada satu gelaran yang lekat di hati saya iaitu ‘kuat bekerja’. Saya menyertai industri Network Marketing ketika berusia 18 tahun dan
bermula dari bawah. Dengan ketabahan, kesungguhan dan sokongan mereka di sekeliling, saya menjadi jutawan di awal usia 20-an. Sebagai seorang ‘networker’, saya pernah membina jaringan lebih 50 ribu ahli… satu pencapaian yang amat saya banggakan sehingga kini.

Saya meletakkan nilai yang amat tinggi terhadap sikap kuat bekerja. Saya percaya, lebih kuat kita bekerja, lebih besar ganjaran yang akan kita perolehi. Untuk mendapatkan itu, adalah satu keperluan untuk melengkapkan diri dengan kemahiran, sikap dan kepakaran yang betul. Di atas sebab itulah juga, selain dari menguruskan Profit Paradim Sdn Bhd, saya juga terlibat secara peribadi sebagai ‘trainer’ pembangunan kendiri, terutamanya di dalam program ‘Pembangunan Minda’ di dalam membantu mencungkil potensi individu. Lebih dari 500,000 peserta pernah menghadiri kursus-kursus saya di Malaysia mahu pun di luar negara.

Saya amat berharap, dengan sikap ‘kuat bekerja’ yang berterusan, kepimpinan yang fokus dan kesatuan yang jitu diantara ahli dan Syarikat, maka saya yakin akan mampu menjadi sumber inspirasi kepada sesiapa sahaja untuk mencapai keputusan/hasil yang luarbiasa.

No comments:

Post a Comment